Тема уроку: Наука і техніка в кінці ХІХ - на початку ХХ століття.
Поняття та назви: наука про спадковість, мікробіологія, імунологія, ембріологія,
бактеріологія, пастеризація, теорія еволюції.
Основні дати та події: 1809 р. — введення поняття «біологія», кінець Х^'Ш — пер-
ша третина XIX ст. — розвиток німецької класичної філософії, 1869 р. — від-
криття Д. Менделєєвим періодичного закону.
Очікувані результати: учні навчаться: називати дати, пов'язані з періодом
роз-
витку науки і техніки у XIX ст.; показувати на карті місця, де відбулися науко-
ві відкриття, шляхи експедицій; застосовувати та пояснювати на прикладах
поняття і терміни; характеризувати розвиток філософської та освітньої думки;
визначати вплив науки і техніки на розвиток суспільства; аналізувати вплив
наукових відкриттів на розвиток науки і техніки; порівнювати різні напрямки
в мистецтві та висловлювати власну думку.
Вивчення нового матеріалу за планом
1. Подорожі європейців і розвиток географічних знань. 2.
Розвиток
науки. 3. Досягнення техніки та їх прикладне значення. 4. Основні тен-
денції розвитку філософії. 5. Освіта.
Розповісти про подорожі європейців і розвиток
географічних знань
у XIX ст.
Обговорити причини розвитку науки та її досягнення.
Розглянути досягнення техніки та їх практичне значення.
Охарактеризувати основні тенденції розвитку філософії у XIX ст.
Пояснити причини розвитку освіти в XIX ст.
V.
ЗАКРІПЛЕННЯ
ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
1.
Виконання завдань підручника. 2. Робота з візуальними джерела-
ми (ілюстрації підручника). 3. Робота з історичною картою.
VI.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Опрацюйте матеріал § 27. 2. Виконайте завдання
підручника. 3. Під-
готуйте доповідь про вченого, який працював у XIX ст. (за власним ви-
бором).
Комментариев нет:
Отправить комментарий