вторник, 13 апреля 2021 г.

8 клас Зарубіжна література 14 04

 Тема уроку: Художні образи-символи казки-притчі "Маленький принц."

І Аналітична бесіда за змістом казки-притчі.

- Де опинився Маленький принц, потрапивши на Землю? (У пустелі).

- Що вразило його тут? (Немає людей, ні з ким поговорити).

- Як себе відчував Маленький принц на Землі? (Покинутим і самотнім).

- Коли почуття самотності найбільше захопило Маленького принца? (Коли він побачив сад, у якому

росли троянди).

- Зачитайте уривок і ХХ розділу від слів: «А потім він подумав» до кінця. Зверніть увагу на хід думок

героя.

- Чим викликані гіркі сльози малюка? (Він розчарувався у собі).

- Чому саме в цей момент з’явився Лис? (Маленькому принцу погано, він самотній, йому ні з ким

поговорити, йому потрібен друг).

- А що таке дружба? Запишіть своє розуміння у вигляді формули:

Дружба = … + … .

Аналіз епізоду «Зустріч і прощання з Лисом» (р. 21).

- Чому Лис не відразу з’являється перед Маленьким принцем?

- Що підказало Лису, що малюку можна довіритись, що він його не образить? (Інтонація слів, з якою

Маленький принц звернувся до Лиса).

- Про яку заповітну мрію розповідає Лис? (Щоб його приручили).

- А що це означає? (Стати необхідним комусь).

- Яку важливу істину про безцінність людської дружби відкриває Лис? («Узнать можно только те

вещи, которые приручишь. У людей уже не хватает времени что- либо узнавать. Они покупают

вещи готовыми в магазинах. Но ведь нет таких магазинов, где торговали бы друзьями…»)

- Чого не можна шкодувати в дружбі? (Щоб мати друзів, потрібно дарувати їм свою душу,

віддавати свій час).

- Що не пробачає дружба? (Зраду, байдужість, безвідповідальність).

Отже, в дружбі важливі вірність, відповідальність, відданість. Як говорить про це Лис? («Ты всегда в

ответе за тех, кого приручил. Ты в ответе за свою розу»).

- Що тепер Маленький принц зрозумів про свою Троянду? (Троянда – єдина у світі квітка, тому що

він її «приручив». Людині потрібно всього лиш одна квітка, та, яка наповнить душу світлом і

заповнить ним серце. Тому і повертається він до своєї Троянди).

Учитель. Маленький принц отримав ще один урок. Який? Давайте запишемо у скарбничку золотих

висловів: «Ты всегда в ответе за тех, кого приручил».

Учитель. Тут, на Землі, Маленький принц навчився дружити. Лис допоміг йому зрозуміти, що таке

справжня дружба і вірна любов, він познайомив героя з бездонностю людського серця. Але ж і

Маленький принц допоміг Лису. Чим? (Допоміг здійснити мрію про те, щоб його приручили).

Лис тільки що знайшов друга, і тепер вони повинні розійтися. Буде він тепер таким же самотнім і

нещасливим, яким був до зустрічі з Маленьким принцем? (Ні, тому що він буде згадувати про

Маленького принца, який приручив його. Тепер у нього є друг).


ІІ Пройти тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/a-de-sent-ekzyuperi-malenkiy-princ-3743.html

ІІІ Домашнє завдання: дочитати твір, вміти охарактеризувати головних героїв твору.


Перегляньте відео:



Комментариев нет:

Отправить комментарий

9 клас Зарубіжна література 16 02

  Тема урока: Розвиток мовлення (у) Образи "маленьких людей" у російській літературі першої половини XIX століття ХІД УРОКУ І. Акт...