суббота, 9 января 2021 г.

Зарубіжна література 9 клас 12 01

Тема уроку: "Повість "Гобсек" у структурі "Людської комедії."Сюжетно-композиційні особливості твору ("розповідь у розповіді").

Мета уроку: розуміти значення місця "Людської комедії" О де Бальзака у світовій літературі, уміти харакеризувати твір як вершину творчості письменника. 

Завдання:

1 Скласти анкету -характеристику О. де Бальзака, зазначивши роки його життя, місце народження, відомості про батьків, навчання, рід занять і захоплення, риси характеру, основні твори, улюблені теми творчості.

2 Створити схему "Структура "Людської комедії" 


3 Прочитати умовну третину повісті "Гобсек."

4 Сформуйте своє ставлення до головного героя повісті - Гобсека (позитивне, неоднозначне, байдуже ,негативне), аргументуйте

Домашнє завдання: 

Дати відповіді на питання:

1 Де і коли починається дія повісті?

2 Як мати здогадалася, що Каміла закохалася в графа?

3 До якого часу жодна мати не довірить Ернесту де Ресто майбутнє та статки своєї доньки?

4 Коли Каміла почала ставитися до Дервіля прихильно?

5 Скільки років Гобсек і Дервіль були сусідами?

6 В якій оселі мешкав Гобсек і чому?

7 Як Дервіль називав Гобсека?

8 Про кого з героїв йдеться в цитаті: "Ця потвора з ангельським обличчям панує над нею, певно, використовуючи її слабості, гонор, ревнощі, жадобу насолод, свідський чад"?

9 Як Гобсек поводив себе вдома у своїх клієнтів, які йому заборгували (зокрема у графині де Ресто)?

10 Чим розважається Гобсек і що його тішило?

https://www.thinglink.com/scene/1141441257059385346?fbclid=IwAR0NP1puU1uc_sBisDgnizP2R1OOFc2clRCOLfJQVc8JdJLbijd90P6U2I0

Посилання на інтерактивний плакат (копіюйте і введіть в пошукову строфу) Ці матеріали можуть допомогти при виконанні завдань з творчості Бальзака


Комментариев нет:

Отправить комментарий

9 клас Зарубіжна література 16 02

  Тема урока: Розвиток мовлення (у) Образи "маленьких людей" у російській літературі першої половини XIX століття ХІД УРОКУ І. Акт...