Тема уроку: "Повість "Гобсек" у структурі "Людської комедії."Сюжетно-композиційні особливості твору ("розповідь у розповіді").
Мета уроку: розуміти значення місця "Людської комедії" О де Бальзака у світовій літературі, уміти харакеризувати твір як вершину творчості письменника.
Завдання:
1 Скласти анкету -характеристику О. де Бальзака, зазначивши роки його життя, місце народження, відомості про батьків, навчання, рід занять і захоплення, риси характеру, основні твори, улюблені теми творчості.
2 Створити схему "Структура "Людської комедії"
3 Прочитати умовну третину повісті "Гобсек."
4 Сформуйте своє ставлення до головного героя повісті - Гобсека (позитивне, неоднозначне, байдуже ,негативне), аргументуйте
Домашнє завдання:
Дати відповіді на питання:
1 Де і коли починається дія повісті?
2 Як мати здогадалася, що Каміла закохалася в графа?
3 До якого часу жодна мати не довірить Ернесту де Ресто майбутнє та статки своєї доньки?
4 Коли Каміла почала ставитися до Дервіля прихильно?
5 Скільки років Гобсек і Дервіль були сусідами?
6 В якій оселі мешкав Гобсек і чому?
7 Як Дервіль називав Гобсека?
8 Про кого з героїв йдеться в цитаті: "Ця потвора з ангельським обличчям панує над нею, певно, використовуючи її слабості, гонор, ревнощі, жадобу насолод, свідський чад"?
9 Як Гобсек поводив себе вдома у своїх клієнтів, які йому заборгували (зокрема у графині де Ресто)?
10 Чим розважається Гобсек і що його тішило?
https://www.thinglink.com/scene/1141441257059385346?fbclid=IwAR0NP1puU1uc_sBisDgnizP2R1OOFc2clRCOLfJQVc8JdJLbijd90P6U2I0
Посилання на інтерактивний плакат (копіюйте і введіть в пошукову строфу) Ці матеріали можуть допомогти при виконанні завдань з творчості Бальзака
Комментариев нет:
Отправить комментарий